Domica - de betrouwbare partner bij het huren en verhuren van woningen

Ik was met spoed opzoek naar een nieuwe woning ivm dat het gebouw waar ik in woonde werd gesloopt, en ben zeer snel geholpen en kon binnen een maand al me nieuwe appartement in! Top geregeld alles wat ik te zeggen heb!!

13/10/2021
Tyrone van room
Domica Utrecht

Ik was zelf al een klein jaar opzoek naar een woning en kon er nooit een vinden. Dit vooral omdat de mensen die werkte bij de bedrijven die de woningen regelde altijd slecht bereikbaar waren en er nooit echt waren voor je als woningzoekende. Toen kwam ik een leuke woning tegen die werd aangeboden door Domica. Ik dacht waarom niet en reageerde. Nog geen dag later werd ik gebeld door Hafida Azdad, een pracht vrouw met hart voor de zaak. Dit kon je aan alles merken wat zij deed. Zij gaf aan dat ik net te weinig verdiende voor deze woning maar dat zij wel op de hoogte was dat er een andere woning was in het zelfde complex. Voor deze woning verdiende ik wel genoeg. Na dit telefoontje had ik gelijk gereageerd op de woning en ik maak geen grap, in 2 weken tekende ik de huurovereenkomst en woon nu al een kleine week ontzettend fijn in deze woning. Dit was nooit gelukt zonder de hulp van Hafida Azdad. Ik kon haar altijd bellen via haar werk telefoon en zij had mij zelfs haar 06 nummer gegeven als ik ergens vragen over had of graag iets wou weten over de status van het verkrijgen van de woning. Ik ben oprecht nog nooit zo lief en zo professioneel geholpen door iemand waar dan ook als door Hafida. Ik zou Domica zeker aanraden voor als je snel een woning nodig hebt want deze mensen die hier werken staan oprecht voor je klaar en denken met alles met je mee en willen het beste voor hun klanten. Domica, geef Hafida Azdad maar een salaris verhoging en een dikke bonus dit jaar want iemand zo goed als haar en met zo een hart voor de zaak vind je nooit op de arbeidsmarkt deze tijd. Ik maak daar geen grap mee...

06/10/2021
Gino
Domica Utrecht

Bij kijken deed de stroom het niet maar moest wel meteen beslissen (in de douche was geen raam). Bij oplevering ontzettend smerig en heb alles opnieuw moeten verven, maar later ook weer opnieuw geverfd moeten opleveren. Verder zeer onbeschoft, vragen de hoofdprijs aan huur voor een slecht onderhouden, lekkend en tochtig appartement. Zelfs de verwarming werkte niet goed en reparaties zijn voor eigen rekening. Geld van de borg krijg je pas na weken onvolledig terug, want er is vast wel iets wat stuk is ofzo. Als je niet net zo in een een spagaat zit als ik destijds, niet hier gaan huren. Lees de positieve reviews eens goed door en misschien valt het jou ook op dat ze veelal door een paar dezelfde personen zijn geschreven. Al zou dat natuurlijk ook toeval kunnen zijn... Oh ja, alleen bereikbaar via de mail.

28/09/2021
Klaasje
Domica Venlo

Hoewel ik sceptisch was over de 40 euro die gevraagd werd voor een premium account, heb ik daar zeker geen spijt van. Rolf van Domica heeft me gedurende het hele traject tijdig op de hoogte gehouden van de status van mijn reacties op woningen en eventuele vragen goed beantwoord. Hij vertelde ook eerlijk over de kansen die je hebt. Enige nadeel vond ik het relatief beperkte woningaanbod.

10/09/2021
N.
Domica Enschede

It was a difficult search for a room in Arnhem, and I signed up to multiple websites and agencies in the hopes of finding a place to live. Eventually, I decided to visit the agencies in person and Domica was by far the most helpful. They are easy to get in contact with, and never once shied away from helping. (the answer boxes below are broken so ignore them)

20/08/2021
Billy

Na het aanmaken van een premium account direct in contact gekomen met de makelaar. Al snel mocht ik een mooi appartement bezichtigen in Hengelo en deze bezichtiging verliep erg professioneel. Contact via de mail was helder, informatief en to-the-point. Woon nu in Hengelo!

16/08/2021
Melvin
Domica Enschede

Vreselijk slecht in communicatie. Gereageerd op een woning, hier ook nog achteraan gebeld en 40 euro voor de site moeten betalen. Wordt nergens op gereageerd, slecht te bereiken en als je wel iemand aan de telefoon krijgt weet deze persoon eigenlijk ook nergens van. De woning waar ik drie maal achter aan heb gebeld voor een bezichtiging blijkt nu al verhuurd te zijn. De bezichtiging heb ik nooit gehad en ook nooit een bericht gekregen de het appartement al onder optie was of zelfs al verhuurd.

23/07/2021
Almer
Domica Zwolle

Ik heb 40 piek betaald zodat deze site kan faciliteren, maar ze faciliteren helemaal niets. In een maand is er één woning in Zwolle en 3 buiten Zwolle aangeboden. Op deze manier schiet het natuurlijk helemaal niet op. Ik heb me ook bij een andere site ingeschreven, waar veel meer aanbod is en waar je ook 40 piek betaald. Daarbij nemen ze niet op als je belt met vragen. Ik zou even verder zoeken.

14/07/2021
Thijs
Domica Zwolle

It was all great.

06/07/2021
Spyridon
Domica Enschede

Het was heel fijn, hoe snel en goed er geholpen werd met vragen en opmerkingen.

23/06/2021
Tom
Domica Enschede

Graag had ik gewild dat dit soepel was verlopen, maar helaas. Communicatie is enorm slecht, je wordt niet geinformeerd, je moet alles zelf achter aan. 40 euro inschrijfkosten betaald voor niks. Maand lang niks gehoord na een mailwisseling, nu nog steeds niet. Een mailtje met "Excuses, het appartement is al verhuurd, maar we gaan voor u verder kijken en contacteren zodra we iets hebben" o.i.d. was meer dan zat geweest, ipv het continu afwachten en in het donker zitten. Hier heeft niemand de tijd voor. Brutaal tegen mijn vriend (medehuurder) via de telefoon, omdat 'contact met twee mensen onnodig is' (mijn vriend belde omdat ik via de mail geen antwoord kreeg). Ik had toch wel gedacht dat je je potentiele klanten beter zou behandelen. Zeer teleurstellend. Ik snap als het lastiger door covid, maar een kort email en een beetje klantvriendelijkheid was genoeg geweest.

18/06/2021
Katerina
Domica Venlo

In Leiden wordt vanaf 1 juni 2021 een gebouw met 17 kamers verhuurd. Zodra contract getekend is, worden je mails veel minder snel beantwoord. Er worden 125 euro poetskosten gerekend voor een kamer die voor nog geen 20 euro is gepoetst, om maar niet te spreken over de veiligheid van het gebouw met loshangende brandmelders, losse stopcontacten, gasafvoer keuken die verouderd is, niet gerepareerde keuken en afzuigkap, kamersloten die niet funktioneren, toiletten die niet af te sluiten/door te spoelen zijn, mogelijk asbest op deuren, geen duidelijk beleid vooraf voor afvoer afval enz enz. Deze situatie was actueel ten tijde van het ingaan van het huurcontract. Onprofessionele houding van de medewerkers. Zeker niet aan te bevelen

11/06/2021
Monique
Domica Leiden

Ik ben erg blij met de aandacht die ik heb gekregen van mijn Domica-medewerker, hij heeft me in alles geholpen, wat niet weinig is, aangezien ik nog geen Nederlands spreek en voor mij was alles nieuw, ik zat me met twijfels en Ik gaf een paar problemen met de documenten. Maar de medewerker is geduldig geweest en meer dan bereid om te helpen

10/06/2021
Daniel
Domica Enschede

Ik probeer sinds 27 april al in contact te komen met Domica Zwolle om de oplevering te bespreken. Een maand later is er nog steeds geen bericht Ook geen reactie op het online huurbeindigingsformulier Waardeloos.

03/06/2021
Cloë
Domica Zwolle

Super slecht

01/06/2021
Nayaab
Domica Apeldoorn

Ik heb Domica Enschede leren kennen via Kamernet. Hier was de woning waar ik in geïnteresseerd in was niet meer beschikbaar, maar er werd direct een belafspraak gemaakt om andere mogelijkheden te bespreken. Een dag later had ik een geschikte woning te pakken! Ik ben blij met de duidelijke, snelle en eerlijke communicatie van Domica Enschede, en het eigenlijk geen minpunten omtrent de gang van zaken.

28/05/2021
Margot
Domica Enschede

Wat hebben wij toch een zeer slechte ervaring met Domica Apeldoorn gehad. Ik raad niemand maar dan ook echt niemand aan om hier een appartement, huis of kamer te huren. De medewerkers nemen een week de tijd om te reageren, houden zich niet aan de gemaakte afspraken, zijn brutaal tegen de klanten. Ook geven ze aan dat ze niet op twee personen kunnen reageren terwijl er 2 personen het huurcontract hebben ondertekend. Hier worden ze toch voor betaald? Ik ga er niet van uit dat de medewerkers betaald krijgen om de hele dag maar voor zich uit te staren. Daarnaast beschuldigen 1 van de collega's je van het stuk gaan van een bepaald object dat jij als huurder niet in eigen hand had. Dit object kon zelfs een gevaar zijn voor mijn familie en om dan achteraf beschuldigd te worden, kwetst.

27/05/2021
Nayaab
Domica Apeldoorn

Ik vond het fijn dat van Rolf Weijma snel een reactie met een alternatief kreeg, nadat een studio waar ik eigenlijk zou gaan bezichtigen, al verhuurd was. De snelle reactietijd, de mate van beschikbaarheid en deskundigheid heb ik ook als erg fijn ervaren! Verder heb ik geen op- of aanmerkingen, want ik heb de gang van zaken als positief ervaren.

05/05/2021
llse Robroek
Domica Enschede

Wees maar voorzichtig hier! Ziet er mooi uit onderaan in de website dat mijn probleem is opgelost maar dat is niet waar. Domica Venlo liet mij achter met ongeveer 5000 euro schade en hij heeft 600 euro vergoeding gegeven om mijn mond dicht te houden. Dit is volgens hem dan ook opgelost. Niet dus. Laat de borg nooit bij hem staan maar houd het voor jezelf dan heeft ie en incentive om het eindrapport aan te maken. Na twee maanden van het teruggeven van het huis nog geen eindverslag en nu zegt hij ook dat hij niet gaat meewerken (dus zijn verplichting om een eindrapport opstellen ook niet). Dit is Domica Venlo. Terwijl hij mijn vorige huurders ook gekort van hun borg waarvan ik niets gezien heb.

28/04/2021
Aniko
Domica Venlo

Kk ervaaar dat woningen aleen maar 1500 euro en meer of kamers van 370 euro op website gezet worden wats gebeurt met woningen die 2 kamers zijn en rond 700-800 kosten je wordt eigelijk opgelicht voor dat 40 euro inschrijf kosten dus beter niet gebruiken rotzooi

23/04/2021
Abdirisaq
Domica Arnhem

These housing agency is one of the housing agency you'd never expect in the Netherlands, they help me and my family so much and took care of us just as if we were their own family, they don't take you as a client but they go exceptional to help which is really awesome, on the day of receiving keys, Mr Rolf had to leave his holiday camp to make sure that we get the keys to the apartment and they have Landlords/Landladies that are very kind, our experience with the landlord was also very nice, God bless you Domica Enschede, we really appreciate you, I told him about this yesterday when we handed back the keys

31/03/2021
David

Vanaf moment 1 ben ik erg fijn geholpen. Het contact verliep goed, er werd telkens gereageerd wanneer ik vragen. Alles was duidelijk en ik zou het zeker aanraden aan anderen en heb dit ook zeker gedaan!

23/03/2021
Nancy
Domica Enschede

Super tevreden met mijn woning via Domica Amersfoort en hun service. Mooi aanbod, goed bereikbaar voor vragen en nette club!

17/03/2021
Anneke
Domica Amersfoort

Snel en adequaat geholpen. En goed geïnformeerd.

15/03/2021
Lotte
Domica Enschede

Heel snel geholpen aan een huurappartement. Altijd snel bereikbaar per mail en telefoon. Vriendelijke service!

10/03/2021
Marit
Domica Amersfoort